Merhaba kan uyuşmazlığı yaşayan var mi aranızda canlar . Doktor sadece kanaman olursa geleceksin direk dedi 19 haftalığız çok şükür hic bir sıkıntımız olmadi çok güzel ilerledik bu zamana kadar .ama hic bir bilgilendirme söylemiyorlar, aşı felan olunuyormus galiba ?