Omay Merhabba anneler 15,5 haftalık hamileyim tansiyonum sürekli düşük aynı durumda olanlar varmı? Ne yapmalıyım sizce ? 🙁🙁🙁
Kubuuu1 Omay hamilelikte düşük olması normal yüksek olması sıkıntı benim hep 10a 8 oluyordu en son 12 8 çıktı 🤦
mervella Omay çok etkileniyorsanız tuzlu ayran içmeyi veya doktorunuz yasaklamadığı müddetçe 1 fincan şekersiz türk kahvesi içmeyi deneyin ama düşük tansiyon yüksek tansiyonun olmasından daha iyi
Tugbayucesoy Omay benim de öyle çok düşük oluyordu 7.3 bile oldu tuzlu ayran içiyodum şimdi 33 haftalığım tansiyonum normale dönmeye başladı tansiyonun düşük olması tehlike arz etmiyormuş
Susamanne Omay maleaef 6-4 bile oluyor başımı kaldırmaya halim yok düzelir dediler 12haftada ama düzelmedi
BeybininAnasi Halsizlik, baş dönmesi yapar biliyorum ama boşverin yükselmesin. Düşük tansiyon tehlikeli değil aslında ama yükselirse onu düşürmek çok zor..
begumseker Benim de hep düşük. Hamile kalmadan önce hep 12/8 olurdu şimdi hep 9/5 10/5. İlk zamanlar beni baya bi sarsıyordu artık vücudum alıştı heralde sıkıntı yaratmıyor. Size sıkıntı yaratıyorsa doktorunuza söylemenizi tavsiye ederim