Sydasecgin
Arkadaşlar evliliğimizin 3. Ayı ve çocuk denemizin 2. Ayı bu ay göğüs hassasiyeti dışında hiçbir belirtim yok. Belirtisiz hamile kalan var mı?
Anm
ben, gebe oldugmu 5,6 haftamda ögrendim oda test yapmışdım sonra dea gitdim ondan sonra mide bulantısı falan başladı. ama dügüne giderkende kusmuşdum yolda oda aclıkdandır sanmışdm o zamanlar diet yapdgm için midem boşdu sabahdan
Sydasecgin
Yarın adet günüm sol kasığıma batmalar var ara ara gelen ve göğüs hassasiyetim var bilmiyorum ama istiyorum :)