Ilknur67 30+2 ikizlerime hamileyim.. biri 1600gr diğeri 1300 gr ben iyiyim ama onların sancıları durmuyolar 2 gece hastanede yattık kesiliyor bi süre sonra geri geliyor. 2 doz ciğer geliştiricileride yapıldı. Ben gibi sıkıntı yaşayıp geç doğum yapan varmı? Ya da erken doğum yapıp bebeklerinde problem yaşamayan anneler varmı cok üzülüyorum korkuyorum küçükler diye...