ecemtmr Esin25 ben canım bugun adet gunum olmazsam cuma ctesı falan yapmayı dusunuyorum :) senın nedır durumlar?
Mutluluk35 Esin25 benim gunum cumartesi ama dayanamayip pazartesi test yaptim negatif malesef ama hic bir adet belirtim yok
Esin25 Deebg yarın sabah yap bakalım aman heycan yaşayacgmza ❤️ Eğer ngtfde çıkarsa takma adt günnde yine yaprsn
sumosgoksu Humaa bnde 3 gündür yapıyorum çok silik boğazlarım şişmiş ilaç kullanmak istiyorum napcam🤔
Omerinzevcesi Humaa oy maşallah hayırlı olsun ilerleyen süreçte bizleride haberdar edersiniz inşallah 😊
Esin25 sumosgoksu ıhlamur fln iç ben bal zerdeçal zencefil karışım yapp yediğimde iyi geliyo bopazıma
ecemtmr Esra_aciyan hayırlısı olsun canım adetın gecmısmıydı sağsalim kucagına almak nasıp olsun ınsallah :)
Esin25 Esra_aciyan regl başlangıcın ne benmde interntten baktıgımda 3 hfta diyor 🤣😬 bendemi kn versem
Esra_aciyan ecemtmr evet canım 3 gün geçti ben ilk düşük yaptım 3 ay sonra oldu insallah ayni şeyi bidaha yaşamam
vuslatim34 Bugün günümdü test yaptım negatif.kan testi verdim eşimin ısrarıyla.Ama hiç umudum yok 🙄Olsaydı silikte olsa çıkardı