Syma95 Kızlar ikili tarama testi kan sonucu nasil cikmis anlayan? https://i.hizliresim.com/dLaJXp.png
Nnurmehmet Syma95 Canım anladigim kadarı ile şükür iyi cıkmış çünkü benimki de buna yakın çıkmıştı doktorum sonucun temiz çıkmış demişti 😘
superrmomy Syma95 canım bende yaptiricamda konuyla alakasi yok ama kadin dogum mu yapıyor nereye randevu almak lazim
ant2602 Syma95 vallaha benim sonuç böyle değildi ama yani bence bişey olsa belli edecek bişeyler yazardı. Ki soka köşede normal değerler yazıyor. Bebeğin inşallah çok sağlıklı 🤲🏻
babyshark__ superrmomy 11.hafta ile 14.hafta arasinda yapiliyor kadin dogum doktoruna gidiyorsun canim kendi yapiyor zaten eger haftasi dolduysa
ant2602 babyshark__ yo ben tok karnına gittim aksine tok gidilmesi gerek bebeğin ölçümleri yapılıyor ultrasonda. Ense kalınlığı falan. Kan ile açlığın bir önemi yok. Belli değerlere bakılacak bence tok gidin