Umutsuz Bgün doktra gittim kaşıntım aşırı fazla olduğu için uyuz hastalığı olduğumu söyledi ben aylardır kaşınıyorum hamilelikten şüphe etmiştim hep😒bebeğime bi zararı olur mu daha önce başına gelen var mı?
mervella Umutsuz öncelikle çok geçmiş olsun bu durumu bizzat yaşamadım ama bir yakınımda olmuştu hamileliğinin 7.ci ayında doğuma kadar öyle devam etti biraz hafifletecek gibi losyonlar kullandı doğumdan sonra da geçti
mervella Umutsuz uyuz muydu onun ki bilmiyorum,hamilelikte ortaya çıkıp hamilelik sonrası kısa bir tedaviyle geçti
Umutsuz mervella kısa sürede geçiyomuş evet ama sıkıntılı dönem evde herşeyi yıkamam ütülemem gerek doğumada az kaldı nasıl yapıcam bilmiyorum😔