Ozican yani eşimle arkadaşımla aynı şeyi yedik . Sadece sarımsak dokunmuş olabilir dicem çok az tükettim onu da . Ama karnım gaz dolu ve ishal yani . Üşütmedim de ben anlamadım . İshal normalde mide bulantısı yaparlar derler ama bilemiyorum ki ya. Hastaneye gitsem birşey yapmazlar diye düşündüm