Peluskaa öncelikle geçmiş olsun inşallah bebeğinize birşey olmaz ve sağlıklı bir şekilde kucağınıza alırsınız duam bu yönde Rabbim en iyisini bilendir. Bir yakınımın hamileliğin başlarından beri kesesi delinmiş su ve kan sızıyordu 6 aya zor getirmişlerdi bebeği karnında öldü ve suni sancı ile normal doğum yaptırdılar,başka bir yakınımın da genetik olarak gelişim geriliği ve daha birçok sorun tam olarak ne olduğunu bilmiyorum bu sebepler yüzünden 28 haftada doktorlar gebeliğin sonlandırılması gerektiğine karar verdiler anne sağlığı için onu da sezeryanla aldılar. İnşallah bunları yaşamana gerek kalmaz 💔