Eminekiv46 Merhaba arkadaslar bende pko var daha önce iki defa klomen kullandim ama ise yaramadi. Simdi ilk defa bir hafta boyunca gonal f vurdum karnimdan bugun doktora gittim cok sükür ki ilk defa istedigi gibi gelisti bir tane yumurta olusmus 19 mm bu bize yeterli dedi ve ovitrelle vurdu bir hafta boyunca gün asiri iliski olacak ayni zamanda sana bi hap yazicam yarin basla dedi bi baktim ki duphaston verdi eczaci o adet getirici hap ya bisey olmaz dimi bi yanlislik olmamistir ayni zaman da duphaston dusuge karsi koruyormus dogru mu? Yani simdi ben yarin duphastona baslicam bir hafta boyunca gün asiri iliski olacak duphaston bittikten sonra on gün icerisinde adet olmazsam hamileyim demektir olursam tekrar ayni serüven bastan olacak. Bu durumu ayni böyle yasayan var mi duphaston dogru mu?
Sghslove Eminekiv46 o sentetik progesteron hormonu hiçbir şey olmaz bende kullandım tüp bebek tedavimde ama doktoruna söylesen belki jel olarak falan da verebilir takviye
Cansuturk Eminekiv46 duphaton koruyor korkma gebe degilsen adet icin etki ederken bebeyken de bebegını koruyor
Eminekiv46 Sghslove Yani doktorun bir bildigi vardir muhakkak degil mi bos yere yazmazdi duphastonu kendiligimden adet olmuyorum diye de olabilir dusuk olmasin diye de herhalde?
Sghslove Eminekiv46 evet aynen öyle canım progesteron rahimdeki kasılmayı azaltır ve kanamayı önlemeye yardımcı olur ama kanaman gelecekse tamamen engel olmaz. Ben ne iğneler haplar her formda kullandım ama aklında kalmasın doktoruna sor derim
Esmira101 Elimde açılmamış 2020 tarihli gonal f 450 var çok uygun vericem tüp bebek tedavimdem kaldı.