ece_18 bende göbek bağı düşene kadar onlardan giydireceğim. Hastanede de göbeği rahat olsun diye ilk doğduğunda o çapraz zıbınları giydiriyorlar. Hastane çıkışlarının içinde var sanırım ama ben iki tanede yedek aldım. Onu giydirip üstüne kıyafetini giydiririm göbeği düşene kadar. Zaten 5 günde düşüp iyileşiyormuş.