Anm normal doğum olsaydı 15 16 kasım olavaktı ama sezeryan olacak canm ondan 5 kasıma verdi birde bnim ufaklık 2 hafta önden gidiyor 😊💕 yok ben sürprizlerden korkuyorum biraz garanticiyim herşey tam hazır olsun saati günü gelsin oyle doğsun istiyorum ama belli mi olur işte 😂