hellotuuba canım ben son haftamdayım. Bu sorunla 1 haftadır sıkıntıdayım. Adet tarihine göre hesaplama bence. Dün doktorum ilk kalp atışını duyduğumuz ultrason görüntüsündeki yazan tarihte haftamın dolduğunu söyledi. Adet tarihime göre olmuş olsaydı şu an çoktan doğurmuştum