Ağustos anneleri merhaba. Yaz hamileligini nasıl geciricem cok merak ediyorm . Tanıdıgında yada yakınında en kolay nasıl kolay gectiginii anlatan varmı ?? Acıkcası sıcaktan korkuyorm . ,ve güneşte daha cok yüzde lekelenme oluyormus.simdi 16 haftalıgız 🙂