Kubraaa0505 Çilek ve nar yemek hamilelikte bebekte cilt lekesi yaparmıs dokunmamak gerekiyormus böyle birşey duydunuz mu acaba dogru mu🥴
Hatice_mustafa Kubraaa0505 Hayır canım bunu duydum evet ama yediğin zaman iz yapmıyor bende aşırı aşerme sonucunda hamile bayan onu yiyemezse kasidigi yerde olur diye duydum ve çok saçma unutabiliriz herşey olabilir demi kim çıkardıysa
Kubraaa0505 Hatice_mustafa Yememiz de sıkıntı yok da kendimiz dokunmamamız lazımmıs ayıklamamamız lazımmıs diye bişey duydum yeni o yüzden korktım Hatice_mustafa
Hatice_mustafa Kubraaa0505 Ben inanmıyorum kesinlikle çünkü dokaniyorsun canim yiyoruz ve elimizi hemen yıkamıyoruz meyve yerken yedikten hemen sonra istemsizce dolanabiliriz