Bsrkoc Kızlar merhaba, bugün kontrolüm vardı 30 haftalık olduk. Rahim ağzı kısalığı olduğu için 10 günde bir kontrole gidiyorum çok şükür onda sıkıntımız yok iyiye gidiyor ama bugün bebeğimin az kilo aldığını söyledi doktorum biraz üzüldüm en son yani 10 gün önce gittiğimde 1336 gramdı, bugün 1393 gram olmuş yaklaşık 60 gram almış 😔 düzenli faydalı beslenemedim sanırım. Bebeğe kilo aldıracak neler yemeliyim, siz nasıl besleniyorsunuz?
Hatice_mustafa Bsrkoc Süt,yoğurt ve vitamin yònunden zengin içerikli besinler tüket bende 2 gün oldu kontrole gideli herşey normal ama doktorum yoğurt ye dedi sabah 1 kase yoğurt gece 1 bardak süt canım
aslimutlu1 Bsrkoc muz , kasar , yogurt ,gebelik sekerin yoksa ( 1 kasık pekmez ) faydalınolır canım .
arastirmacianne Bsrkoc Gün içinde mutlaka süt,yumurta,ceviz,badem,incir,muz,kaşar,yoğurt bunları tüketmeye çalış bebeğin kilo almaya başlayacaktır.Ben her gün bunları yemeye dikkat ediyorum.
Bsrkoc Hatice_mustafa teşekkür ederim yoğurt da yiyorum aslında ama her gün değil artık dikkat ederim ona 🙏
Bsrkoc aslimutlu1 şeker yüklemesi yaptırdım sıkıntı yok çok şükür pekmezi de deneyeceğim canım çok teşekkür ederim 🙏
Hatice_mustafa Bsrkoc Hergun ye çünkü çocuk anneye geçen vitaminlerden beslendiği için bize kalmıyor ve hamilelik sonrasında da ilerleyen yaşlarda da bunun zararını yaşıyormuş vücut bol bol vitamin ye 😋😊
kr1907 Bsrkoc Bsrkoc evet gebeliğim in başından beri kullanıyorum 5.kutu oluyor her bittiğinde doktora soruyorum devam diyor
Karamelek- Bsrkoc aynı şey arkadaşımın başına gelmişti doktoru kan sulandırıcı iğne verdi canm bebek beslensin diye ve işe de yaradı bi sor istersen doktoruna
Bsrkoc Karamelek- bebeği besleyen damarlara falan da baktı bi sıkıntı da görmedi aslında ama aklımda bulunsun kontrolde sorarım çok teşekkürler
Karamelek- Bsrkoc canm arkadaşımda da baktı besleyen damarlarda sıkıntı yoktu ama ona rağmen verdi ve işe yaradı