Ayserose Aturkk 37+3de verdi doktorum cnm ayın 1 inde sezeryanım var 11 gün önce vermiş oldu şuan 37+5im
Seda41 Aturkk sonuna kadar bekliyorlar. 38+5 de çatı muayenem yapıldı. Normal Doğumu istemediğim için 38+6 da seZaryen oldum ben.
Saniyedastan Kızlar sezeryanla ikinci doğumu adet tarihine göre mi yoksa ultrasondaki tahmini doğum tarihine göre mi yapılır