Cemrealya_ Kızlar birşey sormak istiyorum, adetim 2 hafta gecikti iki gün önce evde test yaptım silik çizgi çıktı bu sabah erken gebelik testi aldim daha net sonuç verir diye negatif çıktı hiç çizgi yok bu sefer, ilkinde çizgi silik de olsa vardı şimdi negatif acaba normal test mi almalıydım? Erken gebelik testi kesin sonuç mu verir?
Deletedmom124 Cemrealya_ canım iki hafta uzun bir süre kan testi versen daha iyi olur diye düşünüyorum
Nursimali Cemrealya_ canim ben erken gebelik testine givenmiyorum 2 ay once suphelenip erken gebelik testi yapmistm silik cizgi cikmsti ama hamile degildim o yuzden en iyisi kan vermek
BusraAydogan14 Cemrealya_ Canım bende erken gebelik testi yapmıştım ama çıkmamıştı aslında hamileymişim ama.Cok güvenme kan ver bencede🤗
Zehramm16 Cemrealya_ erken gebelik testine hiç güvenmiyorum. Ben adetimden üç gün önce yaptım negatif çıktı adetim iki gün geçince kaset testde hemen çıktı
Deletedmom124 Cemrealya_ nasıl yani evde test mi yapacaksınız? Kan testi neden vermiyorsunuz? Onu anlayamadım ? Kesin net sonuç eğer gebe değilseniz başka bir sıkıntınız olabilir gebe kalamayabilirsiniz
M_agayeva Bende adetime 6 gun kala yaptim erken gebelik testini hic bisey cikmadi adetim gecdi yapdim saniyesinde çift çizgi erken gebelik testine inanmiyorum ben
Cemrealya_ Benim üçüncü gebeligim olacak, ikinci kürtaj oldu haziranda, bugün tekrar normal test alacağım sonucu yazarim kizlar tesekkur ederim ❤❤❤
Cemrealya_ Bugün tekrar test yaptım sonuç negatif malesef hamile değilim doktora gideceğim gecikmeden dolayı teşekkürler herkese