Canselozan 24+2 deyim yarın şeker yüklemesi yapılacak. Bir gün önceden şeker tüketmem doğru olur mu. Hiç tatlı yemezsen kan şekerim düşer diye korkuyorum. Ne yapmalıyım. Şekerli bişey yersemde yüksek çoksa ihtimali daha fazla olduğu söylendi. Siz nasıl yaptınız. Sonuçlarınız nasıldı. ?
Emine-07 Canselozan hem aç gidiceksin önce açken ölçücekler sonra da sana glikoz içirip yarım saat sonra tekrar yapacaklar ne kader yükselmiş diye abartmadan ye günlük hayatına devam et
fadimeozbas @Canselozan şeker yüklemesi yapılacağı gün sç gitmen gerekiyor kuzum şimdi ufak ufak yersin