Fatosduzgun55 YesimOzan öncelikle gözünüz audın darısı basımıza ınsallah ultrasonda cıkan kıloyla aynımıydı bebegınız yoksa yanılma payı oldumu.😑 bana da bebek ırılıgınden sezeryan dedıler o yuzden merakımdan soruyorum🙈
sevgitekes Fatosduzgun55 hiç tutmuyo ultrasyon kilosu 36 da 2920 dedi 38 de 2970 doğdu. 32 de 45 cm di doğdu öyle 45
yasegazi YesimOzan allah analı babalı büyütsün.vatana millete ailesine hayırlı evlat olsun maşallah nerdeyse tosuncuk olcakmış☺️ Size de çok geçmiş olsun darısı başımıza❤️
Fatosduzgun55 sevgitekes ay bana 34.haftada 3.300 dedı 3 hafta onden gıdıyor sezeryan gunu bıle verdı 🙈 36da kontrolum var bakalım ınsallah normal haftasına yaklasır
YesimOzan Nişan su olmayınca mecbur agrılarım tutmuştu spinal yaptılar oğlumun çıktığına sahşt oldum suan 3 günlük olduk ve yanımda uyuyor tosunum