Azizeakln çok istediğim bir isim var rana. Rüyamda Hep o isimle gördüm hep öyle seviyomuşum hastane odasında, kendi yatak odamda, kayın valide mi gördüm rüyamda anne kızımıza Rana koyduk filan diyordum hep😁yakın arkadaşımda görmüş bizi kızınız oluyodu filan diye😁benim eşimde kız istiyo 🥳 rabbim herkesin bebeğini sağ Salim kucagına almayı nasip etsin 🙏önce sağlık 🙏 rabbim herkesin gönlüne göre versin 🙏😍