Dilanozbeyuce hamile deilm hani normal rutin kontrol olsa neyse tedavi baslicam yüksek ihtimal tüp bebek yapcaz inanki her doktora gittigimde zangir zangır titriyorum En azından bayan doktor olursa daha rahat olurum ki Saadet hanim tavri cok iiidi yakacık kadın dogumda yogunluguna ragmen hicbir detayı atlamiyodu