_Merius_
Allah rahmet etsin, mekanı cennet olsun.. 🥺🥺
Çok üzüldüm hayata erken veda etmesine.
Ve o küçücük yavru.. ilerde “annem benim doğduğum sene ölmüş, hatta doğduktan kısa bir süre sonra. Hatta hasta olduğu için beni erkenden almışlar. hiç hatırlamıyorum, kokusunu tanımıyorum, hiç sarılmadım, şevkatini sıcaklığını hiç hissetmedim ” diyecek olması. İçimi parçaladı! Hiç kimse annesi yerine geçemeyecek, insan ne kadar merhametli şevkatli olursa olsun. Hiç kimse annesi gibi olamayacak!! 😪 ve bu hayatının en büyük eksiği olacak.. bu yaşta, annem ölürse ne yaparım korkusuyla yaşarken, o küçücük bebek hayata binevi annesiz başlıyor 😢 rabbim o yavruyu bütün hayatı boyunca iyi insanlarla karşılaştırsın. Ona hayırlı uzun ömürler versin 🥺🤲🏻
Buda geride kalan bizlere ders olsun. O daha ölmek için çok gençti. Ölüm sadece yaşlılar için yaratılmamış. HEPİMİZ ÖLECEK YAŞTAYIZ! Belki sıradaki, bu yazıyı okuyan bi kişi. Ölüm bu kadar yakınken hala hiç ölmeyecek gibi uzun uzun planlar yapıyoruz. Düşünmeden kalp kırıyoruz. Eşimle kavga ettiğimde hep aklıma gelir “ya bi gün sonra birimiz olmazsak?” Buda beni her zaman yumuşatır zaten ne olursa olsun 🥺 annemizin, babamızın, eşimizin, sevdiklerimizin kalbini kırmak için, küsmek için zamanımız yokkk!! Zaman kısıtlı hepimiz için!
Peki ya sanki hiç ölmeyecek gibi çabalamamız? İyi evler olsun iyi arabalar olsun iyi eşyalar lüks hayat biz öldükten sonra hepsi dünyada kalacak. Belki 1 gün sonra belki 20-30 yıl sonra. Ebedi hayat için evi arabayı, bu dünyada ahiret için yaptıklarımız inşa edecek. Başta ben! Ne kadar çabalıyoruz ki ebedi hayatta rahat etmek için. “Hiç” yada “hiç kadar”. Hepimizin derdi dünya olmuş! Allah islah etsin! Bugün herkes üzülüyor Demet için. Bi zaman sonra bu acı hafifleyecek . Belki eşi yeni bi hayat kuracak. Annesi babası hayatına devam edecek. Yani hayat geride kalanlar için öyle yada böyle devam edecek. Ama o orda yanlız kaldı. Sadece ahiret için biriktirdikleri ile yanlız kaldı. Hepimiz öyle olacağız. Hepimiz aynı Demet gibi olacağız.
Çok üzüldüm gerçekten. Ve beni bambaşka düşünceler sardı. 🥺
İnşallah iyi yerlere gider, ordan meleğini izler 🤧