damlac size yakın mı bilmiyorum ama Suadiye’de Op. Dr. İlknur Aköz’e gittim cumartesi günü. Normalde ben gebeyken Başkent hastanesine gitmiştim. Oradaki doktorum da iyiydi ama bebeğimi kaybettiğim ve işlem olduğum için kaybımdan 3 hafta sonra kontrol amaçlı arkadaşımın önerisi ile İlknur hanıma gittim.
Kendisi o kadar ilgili bir doktor ki anlatmam mümkün değil. Tam bir saat içeride kaldım. Her şeyi o kadar detaylı anlattı ki ama bir yandan da çok olumlu bir kadın insanın enerjisi yükseliyor. Muayene ücreti 250 TL. Bana kaybımın ardından kendi doktorum hemen denemeye devam et demişti. Ancak İlknur hoca 2 ay beklememi istedi. Üstelik kistimin içinde kanama başlamış bunu da kendisi fark etti. Çok dikkatli birisi gerçekten. Zaten yıllarca Zeynep Kamil’de görev yapmış bir hoca. Kesinlikle öneririm.