Peluskaa Canim benimmm wimdi okudum yazdiklarini.ne diyecegimi gercekten toparlayamiyorum..bitanem suyun azsa mutlaka havuc suyu ic.ben her gun yiyorum, iciyorum.yani bende de aynisi cikti..2hafta gerilemesi aslinda normal diye biliyorum..doktorumda bana oyle soylemiwti..gerilik olunca 4-5hafta kadar olmasi lazim...inwAllah hic bir wey olmayacak minigimize..bak sen sikma canini..uzulmek yok,.Allaha emanet etmek var.her defasinda sana soyluyorum Allahdan hic bir zaman umut kesilmez..bi anda oyle vir mucize olur ki..benimde durumumu biliyorsun.nasil gunler gecirdik bugune kadar.neler yawadik..ancak atlatmaya caliwdik..bu gunlerde gececek..inwAllah 2hafta havuc suyu sabah akwam ic..saglikli yewillikler tuket.sut urunlerine onem ver mutlaka..bak gor inwAllah 2haftaya her wey normale donecek.bebeginde geliwimi dyzelecek..sen yeterki sikma canini..kanaman tamamen gectimi?? Yoksa lekelenmelerin varmi hala?