Esramazan57 iyi anlıyorum seni canim Benim ilk kızım 13 yaşında kardeş dusunmedik hiç sonra şans kızıma hamile kaldim 13 aylik oldu şuan tekrar hamileyim ama bunda rahatım bulandı falan yok ara ara bel ağrısı var oda normal ama doğunca hepsiyle naparim bilmiyorum :))))))