kdry3737
Merhaba arkadaşlar.. size bi sorum olcak. Bugün 7 haftalık olduk, ancak ilk öğrendiğimde acilde beta 933 çıktı ve 5 haftalık dediler. 1 hafta sonra gittim kese göründü doktor 5+2 dedi 2 gün önce özel hastane de bi doktora gittim. 6+5 dedi. Sat a göre 9 haftalık olması gerekiyormuş ama benim adetlerim her zaman düzensizdi sanırım ondan geç döllenme gibi bişey oldu. Doktor 4 kasıma randevu verdi bakalım 8+5 olcak mı dedi. Bi sorun olurmu böyle olunca dedm olmaz dedi ama takip edecek bakıcak 8 haftayı geçmiş mi diye. Ama benim böyle olunca kafama takıldı. Basına gelen varmı bu günlerden geçen arkadaşlar beni bi aydınlatsanız.💆🏻♀️