damlac Çok kalabalık olduğu için unutmuş olabilir merak etme tam o haftalarda veriliyor benim doktorumda istemeyi unutmuş 12. Haftamdaylen vermiştim süşün. Kan tahlillerinde gerekli vitamin vs eksiklerne bakacaktır idrar kültürüde veenişsin ordada bakar. Yani bakması gereken her şeyi istemiş zaten saha neye bakacak ki? endişe etme. Rubella ve toxoplazmaya da bakar başka bir şey yoktur.
Doktor bu unutmamalıydı istemeyi ama insanlık hali mazur gör ilerleyen haftalardada sıkıntı yaşarsan değişirsin doktorunu. Testler hakkındada bilgilendirmiş. Ne mutlu sana.. benim ilk doktorum beni 12. Haftada tarama testi için kendisi bakmış ultrasonsan ölçüm almıştı sonra yaptırmak isteyip istemediğimi sordu. Önemlimi dedim. Engelli vs durumundan kesinlik vermeyeceğinden genelde aldırmayı düşünen insanlara öneriyorum demişti her türlü kabulüm diyorsan yaptırma demişti. Bende yaptırmamıştım. O da seni bilgilendirmiş işte kurduğu cümle yanlış olmuş ama testlerin de neler istemiş bak eksik ya da fazla isteyebileceği seçenek yok zaten şimdiden hayırlı olsun sağlıkla kucağına al🌸