Sedaahmett Merhaba, Ben suanda 40+5 haftalık hamileyim , ağrım sancım yok sadece arada bi karınıma kasılmalar giriyor, doktorlar suni sanci verelim diyorlar, ben ise kendi sancım gelsin istiyorum.. sizce ne yapmalıyım? Biraz daha mi bekliyim yoksa suni sanci mi yaptirayım? Şimdiden sağol 🙏