Rubab_2020 Arkadaşlar bu haftalarda kanama yaşayan oldu mu . Burada daha önce bazı arkadaşların yazdığını görmüştüm kanamam oldu diye normal mi bu haftalarda. Parça şeklinde bi kanama degil sıvı çamaşır ıslatacak şekilde
Selvi_nazo Hemen doktorunuza gidip rahim ağzınıza bebeğe baktırın özelde yatiyorum suan 30 haftaligim benimde 27 haftada kanamam oldu durdurmaya calistilar hep ama suan 2 cm acikligim var 1.5 rahim agzı kısalığım var acik kahveli akıntım var Allah yardımcımız olsun