Adanur gittim canim. Muayene etti doktorum herhangi bir problem yok dedi. Ama idrar yolu ve kanımda enfeksiyon çıktı biraz. Son haftalar hariç olan az ya da çok kanamayı düşük tehdidi olarak kabul ederiz dedi. Düşük önleyici iğne verdi 1 tane. Dünden sonra da çok şükür tekrar birşey olmadi. Kendini çok yorma dinlen dedi. Ama şuan için herşey yolunda canım 😊