Papatyam9 amiin canım , Allah'ım en hayırlı doğumları nasip eylesin cümlemize. Benimde belimde ağrı var ve akintimda artış var bunlar belirti mi bilmiyorum . 38+2 bugün gittik 3300 olmuş minik fistik. Doktor kilosu normal dedi bizde normal görünüyor Allah'tan bişi olmazsa inşallah