Ecrinimm Allah yardımcın olsun öncelikle ben 27haftalıkken olmuştu birkaç hafta sürmüştü. Uykum var yatağa giriyorum ama bi saat sonra sıkıntıyla bi uyanış bir daha uyku yok. Anksiyete vardı bende panik atak geçirmiştim ondan sonra böle oldum. Hamilelikte ve lohusalıkta tetikleyebiliyormuş. Depresyona meyilli dönemlermiş. İlaç kullanmadım bol bol dua ettim kalktım oturdum hep. Yapacak nişe yok. Vücut yeterli uykuyu alamayınca da her yer ağrıyor kaslar geriliyor. Arkadaşların dediği kas kasılmasına iyi geliyor o ayrı diye biliyorum ama yine de faydası olur belki dra sormak lazım