Eda_cey Ncl123 alya canim hatta hastane cikisi siparisini bile verdim ☺️ismi esim buldu ablam hamileydi ozaman ben degildim onun cocuguna diye sonra onlar cok begendi ama enistemde eslemi cok istedigi icin eslem koydular sonra ben hamile kaldim simdi biz koyuyoruz ☺️
Eda_cey Ncl123 canim ben senin aylayi alya olarak okumusum simdi fark ettim 😁ama aylada tek basina daha guzel bence ☺️
Ncl123 Eda_cey hayırlısı ile inşallah 🤲 Ben İki isim olsun istiyorum ilk kızım da iki isim Asel Şura ❤️
Eda_cey Ncl123 hm anladim canim tabi senin kararin genede oylede guzel Allah sagliklicana dogurmak nasip etsin insllah☺️😘
Ipek86 Ncl123 Ayla ismi nekadar güzel, ikinci isimde hos geliyor kulaga.. Zaten genelde sirf ilki söyleniyor yani Ayla'ya alisin, hic degisdirmeyin derim