Derin_deniz ay bende kronik ürtiker vardı başladı mi aylarca hatta bir iki yıl sürdüğü oluyor. 10 ay önce Avusturya ya geldim evlendiğim için galiba biraz stres oldum.uzun zamandır olmuyordu geldikten birkaç gün sonra başladım kabarmaya 6 ay kadar sürdü yanı hamileliğimin iki buçuk ayına kadar yaklaşık.Tek çarem zyrtec haptı ama onu da doktor içme tavsiye etmiyoruz dedi. Sen bırakmayı dene hormonlarından dolayı geçebilir düzeltebilirsin dedi. Çok şükür heralde biraz psikolojik olarak rahatladım hamile kalınca daha çok alıştım buraya o zaman kendiliğinden geçti. Bunun tek sebebi stres canını sıkan birsey varsa kafana takılan sen farkında olmadan kurdesene neden olur. Çocukken evde sıkılırdım kardeşim olmustu kardeşimle ilgilenip anneme yardım ederdim farkında olmadan başlardım kabarmaya. Stresini atmaya rahatlatmaya çalış kendini. Tek çaresi bu. Malesef ki bu konuda tecrübe sahibi biri olarak bunlari tavsiye edebilirim