Melek1995 işte emzirmek kalori yaktırdığı için acıkıyorsun emzirirken sadece yeterli ve sağlıklı beslenirsen o çayların sana vadettiğinden fazlasını verirsin. Çünkü sen yemeğe devam edersen o çaylar sana yine kilo verdirmez. Hareket ve sağlıklı beslenme gerisi hikaye