Ckr Doğum postu sırası bende 38 +3 de hastaneye gittiğimde bana 2 cm açıklık var denildi ama sancım olmadığı içim eve gittim ertesi gün tekrar kontrole geldiğimde 3 cm olmuş açıklığım fakat hala sancım yoktu nst ye bağlandığımda bebeğin hareketleri doktora iyi gelmedi oksijensiz kaldığını sezeryana alacağını söyledi beni bende başladı korkular tabi bide Doğum heyecanı biraz daha bekleyelim dedi suyumu boşalttı tekrar muayene de 5 cm olmuş dedi bebeğin hareketleri düzelmiş ama bebek yukarda bu defa da tekrar muayene de 7 -8-9 derken açılma devam etti fakat bende hiç sancı yok sadece ufak ufak sızılar geldi sezeryan derken ebem hayır normal olacak dedi açılman 10 cm biraz uğraşalım dedi ebemden allah razı olsun son alttan muayenemde nasıl birşey yaptıysa bir anda bebeğin baskısıyla kendimi kaybettim hemen doğumhaneye gittik 10 dakikalık sürede bebeğim doğdu ama biraz tombiş olduğu için beni zorladı allah a şükür ki şu an herşey yolunda daha 1 günlüğüz ufak ağrılar var tabi 😀😀 nasıl olacak diye düşünürken kendimi Doğum yapmış buldum ❤️
SemraMert Ckr bu nasıl güzel hıkaye masallah darısı basıma cok güzel yaaa güle güle büyütün gozunuz aysın
Ckr SemraMert çok teşekkür ederim darısı başınıza tüm hamile annelerimize inşallah bir avazda doğsun bebekler inşallah ❤️❤️
Dorukunannesi95 Hayirli olsun canimmm :) bana da bebegin iri diyolar 37+6 yım. Kaç dikişin var ve bebisin kac kilo denildi kac kilo dogdu hata olabiliyor mu kilo konusunda
Ckr Dorukunannesi95 bana da ilk günden beri bebek iri dediler Doğumdan 1 gün önce doktorum 3.300 dedi gayet normal ama maalesef yanıldı 4 e yakın doğdu bebeğim oda çok şaşırdı yanılma payı var kilolu olduğu için beni zorladı çatalda
Dorukunannesi95 Ckr aaaaa yani olctugunden daha fazla cikti ???😨 bana suan 3650 diyor yani daha 15gunum var 4 ve ustu de olabilir mi😥
Ckr Dorukunannesi95 belki de daha az doğar maalesef yanılma payı varmış ama son zamanlarda sanırım daha az kilo alıyor bebekler
Ckr fatosf_22 inşallah tüm Doğum bekleyen arkadaşlar kolay ve en az ağrı sancıyla yavrularına kavuşsun ❤️
Selinish_ Sağlıkla mutlulukla büyütün bebişinizi 🥰🙏 açılmanız var diyemi ertesi gün tekrar kontrole gittiniz ? Bende 38 oldum Cuma kontrolüm var heyecan basıyor 🤦♀️😊
Ckr Selinish_ evet açılma var ve ben sancı hissetmiyorum diye tedbir amaçlı ertesi gün sabah erken kontrole gelin dedi