Krndkrl 38+2 yim 37+5 te çatı muaynem oldu iyi geçti normale uygunmuş muayneden sonra bi kaç kere lekelenmem geldi nişan mı yoksa kurcalandı diye mi oldu bilinmiyor 😀 perş günü dr kontrole çağırdı. Bide yalancı sancımsı şeyler bıçak saplanması gibi saniyelik giren ağrılar dışında belirti yok.Hergün tempolu yürüyüşe başladım 4 gündür.