Duyguugyud kanama öyle regl gibi kadar bile olmuyor zaten. 1 hafta boyunca ara ara , az az geldi. Karnımın üstünde yattım ben bir ağrım olmadı ama bu sende kötü bir durum olduğu anlamına gelmez. Ağrı zaten oluyor hemen geçen bir şey değil ayaklarını çok sıcak tut, antibiyotik kullan mutlaka, iç çamaşırlarını falan ütüle enfeksiyon kapmamak için.. Ama çok çok ağrın varsa hiç bekleme yarın doktoruna git durumu anlat bi muane etsin.