ElifYrk Merhabalar bugün doktor kontrolüm vardı normalde 6+6 günlük hamileyim fakat doktorum 5 haftalık olduğunu bebeğin mm olarak küçük olduğunu söyledi geç döllenmeden dolayı olabileceğini ve haftaya 1 cm ulaşması gerektiğini söyledi bu durumu yaşayan annelerimiz yardımcı olabilir mi bebeğim sağlıklı mı yoksa gelişim geriliği olabilir mi?
26mrv ElifYrk normaldir canım bende ilk kontrolüme 7diye gitmiştim 6+2 çıkmıştı geç yumurtlama geç döllenme demişti şuan 23+6 yız
Merryy ElifYrk bende bugün 6+6 diye gittim canım 6 haftalık çıktık bebeğimde 3.97 mm. Geç döllenme falan bişey demedi doktorum kalp atışını ekranda gördük ama sesini duyamadım haftaya cuma tekrar çağırdı
_gewri ElifYrk büyük ihtimal gec dollenme .. cunku bendede hep 1 hafta geriden geliyordu doktorumda soyledi onemli olan o 1 haftayi koruyabilmek yani gelişim geriligi olursa bu gunler artar ayni kalmaz insallah oyle birsey yoktur
Nefesimmm ElifYrk canım bende alttan bakmışlardı 6+3 demişti 5.6 mm di dört beş gün sonra tekrar gittim karından baktı 7 hafta diye bekliyordum 6+5 gün dedi bende sasırdım ultrason bir hafta kadar oynaya bilir dedi
ElifYrk Merryy benimde 3 mm gördü canım kalp atısını ekranda gördü sesini duyamadık ama doktorum sağlıksız bebeklerde bu durum gözlenebilir dediği için çok tedirgin oldum
Bsrtrcl ElifYrk yoo hiç ilgisi yok bence. Geç döllenme olup sağlıkla evladını kucağına alan o kadar çok kişi tanıyorum ki hiç stres yapma
Merryy ElifYrk Allah allah bana hiç öyle bişey demedi canım gayet iyi dedi sesini dinletti ama duyamadık bizde haftaya tekrar gel dedi ama kötü bişey demedi tahlil yaptırmıştım onun sonuçlarına baktı herşey yolunda gayet güzel dedi hatta
ElifYrk Bsrtrcl öyle canım ama bi doktordan bunu duymak insanı çok tedirgin ediyor birde haftaya 1 cm olması gerekiyor dediği için bir hafta boyunca için içimi yiyecek acaba bebeğim geliştimi diye
Bsrtrcl ElifYrk inşallah gelişir kuzum, inşallah sağlıkla evladını kucağına alırsın. Bak stres yapmamaya çalış o da etkiler bebişi.. Doktorlar kötüye o kadar alışık ki karşısındaki insana ne diyorlar bazen onlar bile bilmiyor
ElifYrk Merryy rabbim hepimizin bebeğini korusun🙏🏻 Doktorların hepsi çok farklı şeyler söyleyebiliyorlar bende ayın 30 unu bekleyeceğim artık
Tusubasa ElifYrk canim banada geç döllenme demislerdi şuan 24 haftaliğiz ve 1 hafta önden gidiyoruz hiç telaşlanma korkmada olabiliyor boyle seyler ben 8. Haftamdan sonra kalp atislarini duydum mesela içini ferah tut :)
ElifYrk Tusubasa inşallah canım adet tarihime göre haftaya 8.haftamız olacak ve o zaman duyabiliriz belki kalp atışlarını ama doktorun hesabına göre 7.haftada olacağız senin bebeğinin cinsiyeti nedir
iremguerbuez ElifYrk canım bende geç döllenmeydim şimdi 33. Haftada oğlum önde bile doktor az ye diyor😂 hiç takma bir şey değil o
Karamelek- ElifYrk canm benm de geç döllenme demişti doktorum ve adet tarihimi değiştirmişti. Şuan 33 haftalık olduk çok şükür gelişimi de ilerde kafana takma 😊
ElifYrk Karamelek- bebeğinizin cinsiyeti nedir bana bi çok kişi geç döllenme ise erkek olabilir diyorlar
Karamelek- ElifYrk erkek canm. Doğru olabilir aslında kızımda hemen göründü ama bunda 1 hafta geç göründü
Karamelek- ElifYrk erkek canm. Doğru olabilir aslında kızımda hemen göründü ama bunda 1 hafta geç göründü