Esramazan57 Sedefdamla ben 35. Haftadayım bende yaşıyorum sadece soğuk süt iyi geliyor bana tavsiye ederim 🥰
Bahtisenozam Hayır tek değilsin ben 8haftalıktı ozamandan beri yaşıyorum. Tek çözümü yoğurtta buldum lütfen yoğurt ye acını azaltacak. Ben hastahanede de yattım serumda aldım serumda iyi geliyor ama yoğurt daha iyi geliyor şuan 34+4deyim inşallah az kaldı seninde umarım geçer. Bebek acıkıncada oluyor. Ama kabızsan metabolizman kötüyse daha sık yaşıyorsun.