Adelina Bir DR-nin yasadigi olay Anlatiyoki-bir gun bir yil once dogum yapmis hastamin aradigini gordum,telefonu acar acmaz aceleci ve uzgun sekilde doktor bey dogum yapali 1 yil oldu ve ben yine hamileyim lutfen bisey yapin,Ben bu cocugu doguramam napmaliyim sizce die sordu,,,bende saskin ifadeyle ben ne yapa bilirimki?die sordum,yanit ben kurtajdan korkuyorum bunun acisiz bi yontemi yokmu die sordu,bende var neden olmasin dedim ve kadin sevindi e soyleyin hadi dedi,bende sana yontemini soyliycem iki cocugu buyutmek sana zor geliyosa,o zaman 1 yasindaki cocugunu oldur,karnindakide dunyaya gelinceye kadar istirahet etmis olursun,dogum yapdikdan sonrada bir cocugun oldugu icin bakmak kolay olur dedim,kadin nasi yani bana cocugumu oldurmemi mi teklif ediyosunuz?bende ne fark eder ha karnindaki ha kucagindaki diye yanit verdim,ve kadin susdu kisa aradan sonra telefon sessiz bi sekilde kapandi,,(yani kurtaj cinayetdir)Allahim bu olayi hic bi kadina yasatmasin dilerim..bu karari alirken cok dusunun sevgili bayanlar,hakketen bi farki varmi karnimizdaki yada kucagimizdaki cocugun?ikiside bizim diyilmi?ben cok uzuluyorum su durumlara,o kadar aile varki o cocugun ugruna her seyini feda eden,ve o kadar insanlar varki dusunmeden cocugundan vazgecen..