DnzNhr 13 gün önce 33+4 günlükken 2060 gramdı boyu 48 cm gayet iyi dedi bi sorun yok dedi Bugün tekrar kontrole gittim 35+4 günlüğüm kilosu karın çevresine göre 2120 çıktı😔 ve kilo almamış haftada 2 defa kontrole geleceksin dedi bu beni çok üzdü neden kilo almamış 13 günde bu kadar az çıktı anlam veremiyorum 😢 böyle bişi yaşayan tecrübeli anneler bana lütfen fikir versin.bu arada çok hareketli bebek
Kumsalinannesii DnzNhr bilgim yok canim üstte kalsın. Ama zamanın gelmiş çok sıkıntı olacağını sanmıyorum üzme kendini
Beyzanurlina DnzNhr rabbım saglıcakla kucagına almayı nasip etsin kuşum valla ne diyim blmıyorum benımde ilk gebelık🤔😘 üzme kendını allahın izniyle düzelir insallah
Bsrtrcl DnzNhr canım zaten zamanın neredeyse gelmiş gibi çok sıkıntı etme doktorunu dinle :) stres yapma hamilelikte stres iyi bir şey değil. Birde kaşar peyniri bebeğe aşırı kilo aldırıyor diye bir arkadaşımdan duymuştum. Aklında bulunsun 😊
DnzNhr zelis63 İnan ki hergün tüketiyorum 🤷🏻♀️ Bazen aşırıya bile kaçıyorum😬 bi tuhaflık var Allah hayra çıkarsın
Gozdearslaner Alır canım bunun ıcın boşuna üzme kendini bebıste etkılenır cevız bulgur pılavı kasar peynırı ye bol bol tosuncuk gıbı olur annesı 😊
yasmin_ly Usg cihaziylada alakali olabilir banada aynisi denildi ama geri degildi yani bazen yanlislik olabiliyor sikma canini iyi dusun iyi olsun insallah canim