Sevde25 mega’daki ebelerin ilgisi,yardımı,emzirme konusundaki destekleri harika. Doktorunu gece nöbetçi değilse bulamıyorsun o sıkıntı. Elif hanımın sakinliği ve yumuşak yaklaşımını çok sevmiştim ama gece doğuma alındığım için kendisi doğumumda bulunamadı o yüzden doğum tecrübesini bilemiyorum. En küçük odası bile İstanbul’daki çoğu hastaneden daha ferah talebe göre ek ücret karşılığında ekstra büyük oda seçenekleri de mevcut. Tekrardan ebe konusunda memnuniyetimi dile getireyim çünkü doğum ve sonrasındaki en büyük şansım oradaki ebe arkadaşlar olmuştu. İnşallah sizde iyi insanlara denk gelirsiniz :)