Melikehatice Artık kontroller 2 haftada bir olmaya başladı. Calisabilir raporu aldim hala çalışmaya devam ediyorum. Bu haftalarda bebisleriniz kac kg, ne gibi değişikler oldu sizlerde , çatı muaynesini ne zaman yapıyolar🙄🙄
zlemAtAcar Melikehatice Can'ım biz en son 32+6 da gitmiştik 2306 gramdı. Benimde kontrollerim iki hafta bire düştü🤗 Artık her gittiğimizde nst ye gireceğimizi söyledi doktorum. İlk nstye 32+6 girdik. Çok şükür bir sorun çıkmadı. Ama benim ara ara kasık ve bel Ağrı'larım olmaya başladı. Bebeğin hareketleri artık daha sert 😰 Can acıtıcı oluyor.
gizempoyrazim Bende 32.haftamdayim artik kontroller iki haftada bir olucakmis demisti doktorum bu hafta sonu gidicem bakalim degisicekmi 😊 cati muayenesi 36 37.haftalarda yapiliyor sanirim. Benimde merak ettigim bebek kacinci haftadan sonra dogum seklini alir ve degistirmez
Melikehatice gizempoyrazim daha varmış çatı muaynesine 🙈bende 2hafta once göğüsümün atinda baskı var dedim kafasi sanirim orda dedim poposuymus meger kafa aşağıya doğru dönmeye başlamış 🙈🙈
Melikehatice zlemAtAcar yarın kontrolüm var benim de belki sokar beni de nts ye kasık ve bel ağrılarım benimde çok oluyor. Sağlıklı şekilde yavrularımıza kavuşalım inşAllah😊🙇♀️