Cns_33 5 haftalıkken düşük yaptim kürtaj olmadım uzerine 1 adet gordum doktorum düzenle 2 adet gör sonra istersen olabilir dedi beklemedim 1 adetten sonra cok şükür şuan 38+4 üm.. psikolojik olarak ya buna da birşey olursa modunda oluyor insan ama Allaha emanet bebeklerimiz ne kadar dikkat edersen et yaşayacağı varsa yaşıyor yaşamayacağı şey varsa da olmuyor malesef