Lindam Bende aynı oldum ya hatta 2 hafta. Yanlışka biri dokunsa bi yere değse bitiyordum. Geçen hemşire aradı ikinci içinde gelsen diye valla dedim birincide çok kötü oldum o yüzden ikiyi istemiyorum ama ilk gebeliğin oldugu için gelde 2 dozuda yapalım diyor. Halâ gitmedim gitmicemde herlde