GamzeOzcan 12 haftalık hamileyim doktorum bebeğimin cinsiyetinin %100 erkek dedi. Çok emin konuştu. Kabarıklık olduğu gibi gözüküyor dedi. Sizce daha sonra değişir mi ?
burcis GamzeOzcan 12. Haftamda yüzde uüz erkek dedi. 32 deyim gittiğim bütün doktorlar halen erkek diyor :) Sağlıklı olsunlar da değişenleri de duyduk değişmeyenleri de. Her kontrole gittiğinde aralara hafta gireceği için biraz daha netleşir.
Tuceee Bende 12 haftalığım bugun kontrolüm vardı şuan belli olurmu dedim daha çok küçük dedi doktorum 😒
GamzeOzcan ilknuryzc1 Allah’ın isteği tabi rabbimin verdiğini beğenmemezlik yapmak töbe aşa. Yıllarca kız hayali kurmuştum ama hamile kaldığımdan beri erkek olacağını hissediyordum. Sağlıklı olsunda cinsiyet önemli değil. Önemli olan hayırlı evlat olması🤗🙏🏻
hseda Yaaa belli olabilir neden olmasın . 11. Haftada cinsiyeti belli olanlar bile var . Ben de 12. Haftadayım dün gittim resmen sırtı dönükdü ya 😒
Tuceee Benimki elleri kafasının altında öyle bir yatışı varki keyifler yerinde yandan poz verdi eşşek sıpası 🤗 inş bidahaki kontrolde cinsiyetini söyler doktorumuz
Nsrnbytkn Vallla bizim bi komşu vardı ona erkek demişlerdi her doktora gittiğinde onlarda. Herşeyini aldılar sonra çocuk kız doğdu ama %100 dediyse pek sıkıntı olacağını sanmıyorum Allahım Sağlıklısını Nasip etsin öncelik bu yönde kız erkek farketmez 😇🙏🏻
SevgiIbrahim Genelde erkek denilince degismio. Ama kiz denilip erkege cok dönuyo 🤣. Bende 11+3 gitcem bakalim bi tahminde bulunabilcekmi Yoksa 1 kasim oglumun dogum gunu 10 kasim kutlucaz insAllah Cinsiyet balonu patlatmak istiyorum. Ozamana14 hafta fln oluyoki insAllah net belli olur.
BeybininAnasi Bazı doktorlar erkenden söylemeyi seviyorlar. hatta bu şekilde ünlenen doktorlar bile var. Kemik yapısından da anlaşılıyormuş. Bence çoğu doktor anlıyor ama söylemek istemiyor garanti olsun diye
Beyzaercan Banada 13 haftalıkken erkeğe benziyor dedi şimdi 15 haftalık oldum ne olduğunu merak ediyorum