Anne1_ kuzum şimdi herkesi Doğuma alıyolarmış diyip vebale girmeye gerek yok bizim sülalede herkes orda Doğum yapar hepside çatır çatır doğurdu bi ben doğuramadım 12 saatlik sancı çektim açılmam vardı bebek kafası oturmamıştı
Sen doktorundan memnunsan kafanı karıştırma çünkü bana iyi gelen sana kötü gelebilir sana iyi gelen bana kötü gelir
Aşlah sağlıklı sıhhatli kucağına almayı nasip etsin