Merhabalar. 2 aylık hamileyim ve çok fena grip oldum doktor serum şeklinde parol verdi bi de boş serum taktılar eve geldik ama bende bi değişiklik yok burnum akıyo başım çatlıyo. Allah rızası için var mı ilaçsız yöntemleriniz. Şu an yaşadığımız şehre yeni geldim kocamın memleketi ama ailesinden kimseden bana fayda da yok. Nasılsın diye bile sorn olmadı. Hemen iyileşmem lazım muhtaç olmak istemiyorum. yardım edin nolur